پرینت

نرم افزار Label View

Posted in Uncategorised

برای چاپ و طراحی لیبل می توانید از نرم افزار Label View 8.0 استفاده نمایید.

 

 

 دانلود نرم افزار Label view 8.0
 دانلود آموزش نرم افزار Label view 8.0
 دانلود آموزش تنظیمات لیبل و ریبون

 

 

 

پرینت

تماس با ما

Posted in Uncategorised

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا مشاوران ، شما را در زمینه فعالیت های شرکت یاری دهند.

 

اطلاعات تماس شرکت

آدرس: ایران - اصفهان - بلوار کشاورز- نگارسپاهان 

 

شماره تماس: 03136273747 - 03137779495 

 

پست الکترونیک:info [@] barcodeha.ir - واحد اطلاع رسانی

                             support [@] barcodeha.ir - واحد پشتیبانی

                             Sales [@] barcodeha.ir - واحد فروش

 

کانال تلگرام :      http://telegram.me/NegarSepahan

 

 

چاپگر رومیزی Desktop Barcode Printer

 پرینتر رومیزی در مواقعی که میانگین تعداد لیبل پرینت گرفته شده در روز کمتر از 3000 عدد باشد یک انتخاب اقتصادی به شمار می رود . این پرینتر ها به راحتی کار می کنند و کیفیت مشابهی با پرینترهای پیشرفته تر دارند . چاپگر رومیزی برای ادارات و کارهای جزئی با حجم پرینت پایین بسیار مناسب است .این نوع از چاپگر حرارتی دارای روش چاپ حرارتی مستقیم و غیر مستقیم میباشند.

 

 

 Citizen CLS300

Citizen CLS321

 

پرینت

وکس ریبون

Posted in Uncategorised

ریبون WAX

این ریبون مخصوص چاپ روی برچسب های کاغذی میباشد .
این ریبون در مقابل سایش مقاومت زیادی ندارد  ولی  با توجه به قیمت آن بیشترین استفاده را در صنایع بسته بندی دارد .
با این ریبون میتوان با سرعت بالا بدون نیاز به حرارت بالا برای هد چاپگر ها چاپ گرفت .

پرینت

حضور نگار سپاهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی

Posted in Uncategorised

 
 
 
 
بدینوسیله شرکت نگار سپاهان با احترام از شما همکار و دوست عزیز جهت بازدید و آشنایی با محصولات و تجهیزات و خدمات این شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان سالن میرداماد ،غرفه B16 در تاریخ 24 دیماه لغایت 27 دیماه سال 94 دعوت رسمی به عمل می آورد.


بی صبرانه منتظر حضور فعال و صمیمی شما در جهت ارتقا سطح روابط و همکاری گسترده خواهیم بود.
 
 
پرینت

سفارشات

Posted in Uncategorised

برای چاپ اطلاعات مربوط به كالا ها و الصاق آن بر محصول نیاز به برچسب يا ليبل داریم. برچسبها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع محصول شما، مدت زمان ماندگاری که مورد نیاز است، شرایط نگهداری کالا و سایز مورد نظر انتخاب می شوند.براي چاپ بر روي برچسب ها( ليبلها) نياز به ماده چاپي به نام ريبون است ( بجز برخي از انواع ليبل هاي خاص كه نياز به ماده چاپي ندارند) ريبون نيز با توجه به ليبهاي مختلف و شرايط استفاده از برچسب ها انواع مختلف دارند.شركت نگارسپاهان ليبل و برچسب و همچنين ريبون مورد نياز شما را طبق سفارش تلفني شما به تمام نقاط كشور ارسال خواهد كرد.

 

پرینت

انواع لیبل

 ليبل را براي نشان دادن مشخصات يك كالا بكار ميبرند كه شامل نوع , جنس , درجه كيفيت , تعداد , كد رهگيري  , سريال انبار داري ,  باركدها  ,  نوع عمليات انجام شده روي كالا  , علائم هشداري ,  استاندارد كالا  , درجه حرارت , رنگ ,  اندازه و ... مي باشد. كه با توجه به نياز هر كالا تعريف ميشود.  ( ليبل در انواع مختلف موجود میباشند) . 

 

 

برچسب های کاغذی نگار سپاهان انواع مختلفی دارند (گلاسه ، نیمه گلاسه ، مات) و از نظر رنگ هم تنوع بسیار دارند (آبی ، بنفش ، قرمز و …) در حقیقت برچسبهای کاغذی را می توان به هر رنگی در آورد. این برچسبها از نظر مارک هم متنوع هستند از نظر خاصیت چسبندگی دارای انواع پرچسب و معمولی میباشند. عمده مصارف این برچسبها در صنایع می باشــد که از این برچسبها بر روی محصــولات خود جهت ردیابی محصــول استفاده می کنند یا بر روی بسته بندیهای کالاها می چسبانند. از ویژگیهای این نوع برچسب می توان به ارزان بودن، براق بودن و داشتن سطحی صاف، چسبدار و مقاوم بودن آن اشاره نمود. این نوع برچسبها در محیطهای تمیز و خشک و برای کاربردهای کوتاه مدت طراحی شده اند.بر روی این برچسب ها ( بصورت شیت ) با چاپگر های لیزری هم میتوان چاپ نمود .توسط چاپگر های برچسب از ریبون وکس و وکس رزین جهت چاپ روی این برچسبها استفاده میشود .

برچسب آزمایشگاهی نگار سپاهان که مخصوص لوله آزمایش و در بیمارستان ها، مراکز آسیب شناسی، آزمایشگاه های تشخیص طبی استفاده میشوند. این لیبل ها پس از استفاده به راحتی از لوله آزمایش جدا شده و باعث خرابی لوله نمی شود.

 

برچسب پی وی سی(PVC) نگار سپاهان

مورد استفاده این برچسب نگار سپاهان ثبت مشخصات و شناسنامه کالا روی محصول میباشد . در بسیاری از صنایع جهت پلاک مشخصه محصول از این نوع برچسب استفاده میشود این برچسب در مقابل آب خوردگی و کشیدگی مقاوم است .روی این برچسب ها با چاپگر های لیزی نمیتوان چاپ گرفت .توسط چاپگر های برچسب از ریبون رزین و سوپر رزین جهت چاپ روی این برچسبها استفاده میشود و چاپ انجام شده نیز از مقاومت بالایی برخوردار است .

 

برچسب متال نگار سپاهان

این برچسب نگار سپاهان نیز همانند برچسب PVC جهت ثبت مشخصات و شناسنامه کالا روی محصول میباشد و در بسیاری از صنایع جهت پلاک مشخصه محصول از این نوع برچسب استفاده میشود .این برچسب در مقابل آب خوردگی و کشیدگی و حرارت مقاوم است .روی این برچسب ها با چاپگر های لیزی نمیتوان چاپ گرفت .توسط چاپگر های برچسب از ریبون رزین و سوپر رزین جهت چاپ روی این برچسبها استفاده میشود و چاپ انجام شده نیز از مقاومت بالایی برخوردار است .

 

برچسب و لیبل طلا ، جواهر و بدلیجات نگار سپاهان

 

لیبل طلا و جواهر  / اتیکت طلا و جواهر- قابل توجه تولید کنندگان و فروشندگان طلا و جواهراین برچسب جهت چاپ مشخصات و بارکد طلا استفاده میشود و قسمتی که بر روی طلا قرار می گیرد فاقد چسب میباشد. این برچسب بصورتی طراحی و تولید شده که با کلیه چاپگر های برچسب سازگار بوده و مشکلی در کالیبره کردن برچسب ها بوجود نمی آید . شما هر مارک و مدل چاپگر برچسبی که داشته باشید به سادگی میتوانید از این برچسب استفاده کنید .

 

برچسب اموال نگار سپاهان

 اينگونه برچسبهای نگار سپاهان همانطور كه از اسمش پيداست براي اموال سازمانها و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنين همان بحث امنيتي برچسبهاي سكوريتي را دارا ميباشد ولی از نظر نوع جنس ضخیمتر از دیگر لیبلها می باشد. و دارای چسبندگی بسیار بالایی هستند که بعد از 24 ساعت ( البته روی بعضی از سطوح خیلی سریعتر می چسبد و غیر قابل جدا کردن خواهد بود )،به هیچ عنوان قابل جدا شدن نمیباشد.در رنگهای مختلف میباشد ( آبی ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، سبز ،نقره ای یا سفید ) 

 

ویژگی های  لیبل اموال ( برچسب اموال ) :

 1-چسبندگی بالا

2-حالت خرد شوندگی هنگام جدا شدن

3-تحمل حرارت تا 280 درجه سانتیگراد

4-قابلیلت چسبیدن روی سطوح روغنی

5-حالت نرم و انعطاف پذیر جهت چسبیدن روی سطوح ناصاف

 

برچسب تگ  RF (برچسب دزدگیر) نگار سپاهان

 

برچسب دزدگیر رادیویی جهت کالا هایی استفاده میشود که امکان نصب تگ های چندبار مصرف بر روی انها وجود ندارد بطور مثال بر روی بسته های ادکلن ، کتاب ، اسباب بازی و اقلام مشابه.این برچسب صورت 4*4 سانتی متر است که روی آن یک سطح سفید قابل چاپ وجود دارد که میتوانید توسط چاپگر های برچسب بر روی آن اطلاعات مورد نظر خود را چاپ کنید . و روی دیگر آن که دارای چسب میباشد یک میدان مغناطیسی وجود دارد که هنگام عبور از میان آنتن های دزدگیر در خروجی فروشگاه باعث تحریک و به صدا در آمدن دزدگیر میشود

 

لیبل و ریبون : شرکت نگارسپاهان

 

 

  

 

پرینت

کانال تلگرام نگارسپاهان

Posted in Uncategorised

کانال تلگرام نگارسپاهان

نگار سپاهان با هدف بهبود کانال های ارتباطی با مشتریان گرامی و افزایش سرعت انتقال اطلاعات و اخبار مربوط به محصولات و تجهیزات و مواد مصرفی اقدام به راه اندازی کانال تلگرام نموده است.لطفا بعد از ورود ، join را انتخاب کنید.

 

http://telegram.me/NegarSepahan

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود محتوای کانال از طریق info[@]barcodeha.ir با ما در میان بگذارید.

 

 

 

 چاپگر حرارتي سيتيزن  Citizen CTS801

 چاپگر حرارتي سيتيزن  Citizen CTS851


چاپگر حرارتي سيتيزن   Citizen CTS601

چاپگر حرارتي سيتيزن   Citizen CTS651

چاپگر حرارتي سيتيزن   Citizen CTS310 II

چاپگر حرارتي سيتيزن Citizen CTS4000

 

 

انواع پرینتر حرارتی

 

  1.  لیبل پرینتر رومیزی

 این نوع پرینترها برای مصارفی مناسب می باشند که در روز 3000 عدد لیبل پرینت گرفته شود. پرینترهای رومیزی برای ادارات و فروشگاه های کوچک مناسب هستند.

     2.   لیبل پرینتر صنعتی

 لیبل پرینترهای صنعتی نسبت به مدل رومیزی محکم تر و بزرگتر هستند و قابلیت پرینت گرفتن آن ها از نظر تعداد چندین برابر چاپگر های لیبل  رومیزی است . این نوع چاپگر های بارکد قادر هستند در طول روز بین 20000 تا 50000 عدد لیبل را پرینت بگیرند.

 

بعد از این که نوع چاپگر حرارتی مورد نیاز خود را انتخاب کردید، از مرحله بعد باید روش پرینت گرفتن توسط دستگاه را انتخاب کنید . چاپگر های حرارتی این قابلیت را دارند که با 2 روش حرارتی مستقیم  (Direct Thermal) و انتقال حرارتی (Thermal transfer) پرینت بگیرند. متناسب با مدت جنس لیبل و مدت زمانی که تمایل دارید فرآیند چاپ لیبل طول بکشد ، باید یکی از روش های فوق الذکر را انتخاب کنید.

      1.  روش حرارتی مستقیم (DT)

 چاپگر لیبل هایی که از روش حرارتی مستقیم استفاده می کنند فاقد ریبون هستند. نحوه کار این نوع لیبل پرینترها به گونه ای است که لیبل حرارتی وقتی از زیر هد دستگاه عبور می کنند مشکی می شود و اطلاعات مورد نظر روی آن ها چاپ می شود در حقیقت خود لیبل به نوعی حاوی ریبون می باشد . از مزایای بارکد پرینتر هایی که با این روش کار می کنند می توان به سادگی فرآیند پرینت گرفتن به دلیل عدم نیاز به ریبون و کیفیت بالای لیبل های پرینت گرفته شده اشاره کرد . از معایب این روش می توان به عمر کوتاه لیبل های پرینت گرفته شده اشاره کرد و این لیبل ها نسبت به نور خورشید ، گرما ، رطوبت و فرسایش آسیب پذیر هستند .

 

     2.  روش انتقال حرارتی (TT)

 بارکد پرینترهایی که از روش انتقال حرارتی بهره می برند. به منظور انجام فرآیند چاپ همانند ماشین های فکس از ریبون استفاده می کنند که در این حالت ریبون توسط هد دستگاه ذوب می شود و روی لیبل پشت چسب دار ریخته می شود . به دلیل استفاده از ریبون در فرآیند چاپ ، عمر لیبل های پرینت گرفته شده بسیار بالاست و برچسب های پرینت گرفته شده مقاومت بسیار زیادی در برابر نور خورشید ، حرارت، فرسایش و رطوبت دارند به شرط این که ترکیب ریبون و لیبل استفاده شده از نظر جنس و کیفیت متناسب باشند.

 

پرینت

وکس-رزین ریبون

Posted in Uncategorised

ریبون WAX-RESIN

این ریبون نوع مقاوم تر ریبون وکس است  توسط این ریبون میتوان روی برچسب های کاغذی چاپ گرفت
این ریبون در مقابل سایش مقامت بیشتری نسبت به ریبون وکس دارد .
با این ریبون میتوان روی برچسب های صدفی چاپ گرفت اما مقاومت چاپ آن زیاد نیست .

پرینت

درباره نگار

Posted in Uncategorised

نگار سپاهان ، با بیش از یک دهه سابقه ، فعالیتهای خود را اعلام می دارد:

 

1) طراح و مجری سیستمهای بارکد

 شامل: نرم افزار کنترل خط تولید ، بسته بندی ، اتوماسیون انبار؛ جهت خطوط  تولیدی و صنعتی

 

2) تجهیزات کد گذاری

 شامل: فروش  چاپگرهای بارکد و لیبل ،  بارکد خوان بی سیم، PDA

 

3) همکاری در زمینه چاپ لیبل به صورت رول

 

4) تامین مواد مصرفی

 شامل : برچسب های (کاغذی ،pvc ، متال ، گارانتی  و....) لیبل ؛  ریبون ، جوهر

 

پرینت

رزین ریبون

Posted in Uncategorised

ریبون  RESIN

این ریبون نگار سپاهان مخصوص چاپ روی برچسب های صدفی ، متال ، شفاف و اموال میباشد
مقاومت چاپ خوب در مقابل سایش ، شستشو و بعضی از حلال ها را دارند .